5 Şubat 2012 Pazar

hayat menüsü

Bence elimizin altında hayata dair bir menü bulunmalı. ama belli kısıtlamalar olmalı tabi. Yoksa herkes güzel, herkes zengin, herkes evli/mutlu/çocuklu ne anlamı kalır ki. mesela sevebileceğimiz adamı kendimiz seçiyoruz sonuç olarak. Buna dair bir menü olabilir. Tabii herkesin menüsü ayrı olacak, mesela sen çok da güzel bir insan değilsen, espri anlayışın temel fıkralarından ibaretse seçmiş olduğun şefin tavsiyesi "yakışıklı, 2 dil bilen, yönetici, kıvrak zekaya sahip, 1.85, kumral" seçeneğinin hemen karşısında taze bitti yazmalı. böyle olsa işler benim için cidden daha çekilir hale gelir, en fazla ne elde edebileceğinin bilincinde öyle salak saçma insanlarla vakit öldürmemiş olurum.
Erkekler için de aynı durum söz konusu tabi. mal düşkünü olan belli kısım, iq'su radara takılma endişeli belli bir seviyenin üstüne çıkamayan o topluluk, sebze yatağında levrek fileto sipariş eder gibi zengin adam yatağında Banu sipariş edebilirler gönül rahatlığıyla. Bak valla böyle bir  menümüz olsa elimizde yok satar Sev, üzerine çalışmalıyım bence.
Çünkü ilişki yürütmek en az başlatmak kadar zor. Nedense bana hep öpüşülebilir/sinemaya gidilebilir/yemek yenilebilir günlük gibi geliyor ilişkiler. Tamam bunlar iyi, hoş aktiviteler de ötesi sadece günlük tutmak. "uyandım, dışarıya çıktım, yatıyorum". Aileye hesap verirken bık bık, mevzu sevgili olunca karında kelebekler. Yemedim ben bunu. Yemem de zaten. İlişki yürütmek demişken, ilişki yürütmek benim için arabayı geri geri park etmek gibi. allah'ım sağa çeviriyorum araba sola gidiyor, sola gitsin isterken de sağa dönüyor, bu fizik ilişkisini beynim bir türlü kavrayıp adam akıllı kavrayamadan benzin bitiveriyor, yolda kalıyorum işte. Çok zor çok, birisi bana bir menü versin işte, arabayı da alıp kendi park etsin. Biscolata erkeklerinde gözüm yok billahi, şöyle eli yüzü düzgün, komiklikler yapan, dolaşmayı seven, futbol dediğinde "ben milli takımı tutuyorum" demeyen, ne bileyim bir yere içki içmek için gittiğimizde kokteyl söylemeyen, oyun anlayışı pişti değil de play station olan birileri olsa olur. Ne? Elinizde kalmadı mı? Arkadaşım, kalmadıysa menüye de yazma lütfen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder